6.12.2013

Mikołaj przyniósł dobrą pogodę ;)))

Dziś 6.12 i najpiękniejszy prezent to śliczna pogoda około 20 stopni. Więc rano zajęcia. Dzisiejsza prezentacja z zajęć CSR bardzo bardzo się podobała więc jestem bardzo zadowolona. Zaprezentowałyśmy Nestle z wszystkimi dobrymi i złymi praktykami i problemem niewolniczej pracy dzieci w Afryce. I tak powoli, powoli zaliczam... Zostały mi jeszcze 3 rzeczy do zaliczenia w grudniu i później jeden egzamin w styczniu.
A potem wróciłam, otworzyłam szeroko okno i wyszłam na kawę siedząc bez kurtki i wygrzewając się w słońcu i czytając trochę o miejscach, które planuję jeszcze tu zobaczyć :)
I poza przyjemnościami jednak też nauka. Wydrukowałam dziś dużo materiałów do przygotowania się do pisania eseju za niecałe 2 tygodnie. Dużo materiałów.

A jutro wylatuję ponad 1000km na południe, żeby wygrzać się jeszcze bardziej mam nadzieję ;) Kierunek Funchal, Madeira!

Wolne świąteczne coraz bliżej. Niektórzy nawet już nie wracają po świętach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz