26.10.2013

Korek

Przestałam pisać. We wrześniu byłam jeszcze chyba podekscytowana, teraz kończy się już październik i przyzwyczaiłam się do wszystkiego. Już zwiedziłam to co najważniejsze, ale oczywiście jest jeszcze mnóstwo rzeczy, które chcę zobaczyć. Tylko teraz to zrealizować... Po Coimbrze też już nawet przestałam spacerować. Pogoda poza tym w październiku się zepsuła. Dużo padało. Nie ma pięknej polskiej złotej jesieni. Kalosze są niezbędne. To nic, że południe i podzwrotnikowy klimat. W Hiszpanii jest gorąco. Tu pada. Ale jak świeci słońce na prawdę jest przyjemnie ;)

Korek -> Zbieram zdjęcia wszystkiego co może być zrobione z korka. W Portugalii produkują go bardzo dużo i sprzedawany jest jako świetna pamiątka z Portugalii. Jako torebki, portmonetki, magnesy, pocztówki, nawet buty.

1 komentarz:

  1. A teraz korek dotarł już do Polski do Fabryki Korka 😁 www.fabrykakorka.pl

    OdpowiedzUsuń