18.12.2013

Podróż

Koniec! Wszystkie testy, prezentacje, eseje mam już za sobą! W styczniu wracam na 1 egzamin.

I spakowana też już jestem. I jadę! Jeszcze dziś w nocy będę w Faro, na południu Portugalii i zaczynam swoją pierwszą większą ale ciągle małą podróż ;) Wszystko opiszę po. Znalazłam hostów przez couchsurfing, mam znajomego w Hiszpanii, są hostele. I liczę tylko na dobrą pogodę. Plan jest taki: Faro - Olhao - Faro - Albufeira - Portimao - Lagos - Cabo de Sao Vincente - Lagos - Sevilla - Granada (święta i sylwester) - Cordoba - Granada - (być może Gibraltar) - Sevilla - Jerez de la Frontera - Cadiz - Sevilla -> powrót do Coimbry. Co z tego wyjdzie dowiem się po drodze. Ale się cieszę!I boję też trochę. I mam ciężki plecak bo nie jestem wystarczającą minimalistką.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz