27.09.2013

Zdjęcia

Zajęcia się zaczęły!
 Taki widok robi już na mnie coraz mniejsze wrażenie ;) Ale dalej robi ;P

Jedna z pierwszych wielkich imprez Erasmusowych:

Fado na ulicy:

 Próbuję nowych deserów, najwięcej bazuje na żółtkach, np. Nevadas.
 Pastel de bacalhau com natas:
I niedługo też mam nadzieję spróbować znowu czegoś typowo portugalskiego na obiad. Mamy zamiar wybrać się jutro z dziewczynami z mieszkania.

Dzisiaj piątek, od wczoraj mam swój wyjątkowy długi weekend. Piątkowe zajęcia zaczną się za tydzień. Wczoraj byłam w górach niedaleko Coimbry - Serra da Lousa i w opuszczonej wiosce Talasnal.Zdjęcia dodam niedługo na gorgouesplanet - tam na razie są zdjęcia z Conimbrigi i wszystkiego, co widziałam wcześniej ;)

Wczoraj oglądałam też film o Fatimie, wybrałabym się w ten weekend ale chyba poczekam na lepszą pogodę do czwartku. Tak, niestety pogoda się zepsuła. Temperatura spadła i to jest nawet ok, bo było za gorąco, ale zrobiło się też wietrznie, pochmurno i od czasu do czasu pada. Ale ten deszcz jest inny niż u nas - bardziej lekki i krótki. Al jednak. Dziś właśnie byłam na spacerze w nowym miejscu, żeby zobaczyć miasto z nowej perspektywy i z otaczającymi je chmurami.


Ostatnio też próbowałam nowej ryby z targu - dourada.

Jeśli chodzi o papiery i załatwianie to chyba już z górki! Dodzwoniłam się do Krakowa do dziekanatu i dowiedziałam się, czego miałam się dowiedzieć. Nowy Learning Agreement będę musiała przygotować, ale to nie będzie problem.

A przedmioty też mam już wybrane: poniedziałek: portugalski 9-11, wtorek: marketing zajęcia praktyczne 14-16; środa: portugalski 9-11; marketing zajęcia praktyczne 11-13; International Environmental Politics 13-16; czwartek - wolny ;D;piątek Etica e Responsibilidade Social 10-13.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz