23.08.2013

Zaczynam!

Tak właśnie zaczyna się podróż, o której marzyłam ;)

Wyjazd na Erasmusa, do Portugalii, Coimbry - miasta, które od początku czytania o nim, przypominało mi mój Kraków - była stolica państwa, miasto studenckie. Nie było to z pewnością miejsce, o którym wcześniej wiedziałam i marzyłam, żeby tam pojechać. Ale w ostatecznej rekrutacyjnej liście uniwersytetów, gdzie chciałabym studiować Coimbra uplasowała się na 3 miejscu. A teraz coraz bardziej cieszę się, że jadę właśnie tam, tym bardziej, że spotykam się z samymi dobrymi opiniami na temat tego miejsca i wyjazdu na Erasmusa właśnie tam ;)

Mam więc za sobą cały proces rekrutacji i stresu, zanoszenia dokumentów, załatwiania ubezpieczenia, biletów, całej tej bieganiny. Dostałam swojego buddy'ego - Patricię, która już cieszy się na spotkanie i pomogła w znalezieniu odpowiedniego połączenia z Lizbony do Coimbry.Na szczęście udało mi też się spakować w 23 kg limitu bagażu. I nawet biorę kurtkę cieplejszą. Będzie ciężko z tym wszystkim, ale warto, warto ;)

I wyruszam. Do Krakowa - na lotnisko. W Lizbonie będę o 13:15.
 

Twitter: https://twitter.com/Kasiawswiecie

Zaczynam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz