29.08.2013

Mieszkanie

Z Polski przyleciałam do Lizbony, gdzie spędziłam jedną noc w hostelu. Do Coimbry dotarłam w niedzielę w nocy mając już nocleg na cały tydzień. Zdecydowałam się na pokój w jednej z rezydencji BeCoimbra, które prowadzi Miguel. Odebrał mnie w niedzielę ze stacji i pokazał mieszkanie. To było duże mieszkanie między moim wydziałem a ścisłym centrum, przypominające akademik, z dużą kuchnią, wspólnym salonem, pokojami 1,2 i 3-osobowymi. Tydzień czasu chciałam dać sobie na szukanie czegoś na stałe. Już w poniedziałek zaczął się intensywny kurs portugalskiego, czasu na szukanie nie było więc tak dużo jak się wydawało. Obejrzałam więc inne, mniejsze mieszkania z BeCoimbra - ceny są takie same, a mieszkania różnią się od siebie bardzo jeśli chodzi o warunki. I tak od pomysłu dzielonego pokoju wylądowałam w małym, za to tańszym pokoju dla siebie ;)
Mieszkanie jest w samym centrum, poszłam więc dziś wreszcie na spacer, jest wyposażone, nie muszę się martwić o żelazko, pościel i inne rzeczy, internet, gaz, elektryczność też jest w cenie. Mieszkanie jest kameralne, 2 piętrowe, na razie mieszka nas tu 3, ale kilka osób jeszcze przyjedzie. Zobaczymy jak będzie od połowy września, gdy zacznę zajęcia na Wydziale Ekonomii, 2km stąd. W Krakowie tyle mniej więcej chodziłam spacerem na zajęcia, tutaj problemem są bardzo strome uliczki. Ale na razie cieszę się swoim własnym miejscem tutaj i widokami z okien ;)

 

Chciałabym kupić mapę Portugalii i powiesić, tak samo żałuję, że nie wzięłam więcej pocztówek.

3 komentarze:

  1. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem przytulane mieszkanko i jestem zdania, że jak najbardziej można się fajnie w nim urządzić. Ja szukałam za to mieszkania w Gdyni i w końcu trafiłam na ofertę https://www.eurostyl.com.pl/oferta/nowe-mieszkania-gdynia.html gdzie znalazłam także idealne mieszkanie dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  3. W sumie samo mieszkanie jest bardzo ważnym etapem w naszym życiu i również dobrze jest zadbać o to, aby przede wszystkim wiedzieć komu zlecać ewentualne remonty. Akurat ja zazwyczaj korzystam z usług firmy https://www.wawerbud.pl/ i wiem, że ta opcja jest bardzo dobra.

    OdpowiedzUsuń